الاثنين، 26 أغسطس 2013

حوليات57: حوار مع دينا

التالى هو حوار داخلى بينى و بين نفسى:

-دينا 1: انا حاسه اننا ظالمنا سيد قطب
-دينا 2: اشمعنى يعنى؟
-دينا 1: احنا حكمنا على فكره من 3 كتب بس و ده غلك
-دينا 2: ما هو انا مش مطلوب منى اقرا كل ما كتب او كتب عنه
-دينا 1: تؤ بس احنا ظالمناه برضه
-دينا 2: طيب ايه رأيك ندور فى جودريدز عن كتاب اتكتب عنه؟
-دينا 1: موافقة...بصى كده الكتاب ده شكلة حلو " عملاق الفكر الإسلامي الشهيد سيد قطب" للمؤلف عبد الله عزام
-دنيا 2: اممممم انا سمعت اسم المؤلف ده قبل كده
-دينا 1: اممم و انا كمان اظن كان فى كتاب برتقانى كده من المكتبة
-دينا 2: اوعى يكون اللى فى دماغى؟؟؟ مش ده استاذ اسامه بن لادن؟؟!!!
-دينا 1: اصل...بلاش الستيرو تيب ده يا دينا 2
-دينا 2: مش ده صاحب الفيديو الشهير بتاع :نحن إرهابيون و الإرهاب فريضة ، ليعلم الغرب و الشرق اننا إرهابيون ، واننا مرعبون ... الخيل ترهبون به عدو الله وعدوكم } ، فالإرهاب فريضة في دين الله )" ؟؟؟
-دينا 1:امممممممم 
-دينا 2: انتى لسه هتفكرى؟؟ ما شاء الله بقى انا شخصيتى التانية ارهابية !!!!!....خشى بقى و ابعت لى دينا 3 احسن

0 التعليقات:

إرسال تعليق

حلو؟؟ وحش؟؟ طب ساكت ليه ما تقول....