الثلاثاء، 29 أكتوبر 2013

حواليات120:البوب و ماما 2

بابا: الببلاوى ده لازم يمشى , كفاية كده بقى

ماما: ما احنا كان نفسنا المنيل هو اللى يمسك رئيس وزراء و يظبطها هو لكن هرب يكتئب على راحته فى التكييف و احنا واخدين على دماغنا هنا

انا: تقصدى البرادعى صح؟؟ ياااه يا ماما انتى بتحبى البوب كل الحب ده و بتخبى؟ اللى يحب يبان فى عينيه و مدام تحب بتنكر ليه؟

ماما: بوب؟! اهو جابنا ورا يا بتاعه البرادعى

انا: بتاعه البرادعى ليه؟؟ هو كان ابن اختى؟!

"بعد ما ماما شافت صورة البوب مع الراجل اللى عامل علامه رابعه"

ماما: "تطبطب على كتفى" ارتاحتوا؟ خلاص اتبسطتوا؟

انا: ما يمكن حد عادى بيتصور معاه و هو مش واخد باله

ماما: هس اسكتى خالص...عارفه زر البطاطا اهو انتوا ده

انا: بطاطا ايه؟؟

ماما: مش البطاطا فيها شراشيب فى الاخر كده اهى دى افيد منكوا ...يلا يا بتاعه البرادعى و لا اقول لك يلا يا بتاعه رابعه

انا: يا فضحتى...يا منشف ريقى و فاضحنى يا بوب

0 التعليقات:

إرسال تعليق

حلو؟؟ وحش؟؟ طب ساكت ليه ما تقول....