السبت، 30 نوفمبر 2013

حوليات152:الاوله للنبى

-ماما: امتحانك الجاى امتى؟

-انا: هو انتى لسه محفظتيش الجدول بتاعى؟ ده انا قلته يجى 30 مره! 

-ماما: انا عارفلك بقى؟ ما انتى بتمتحنى كل يوم بقالك 100 سنه

-انا:  ايه الذل ده؟....عموما الامتحان الجاى يوم الاربع و بعدين ناخد ريست 14 يوم و نبدأ نسا بقى اول امتحان يوم..

-ماما: "مقاطعة" ايه الصداع ده كله؟؟ الامتحان الجاى امتى و اخر امتحان امتى بلاش رغى

-انا: اللى جاى يوم الاربع و اخر واحد يوم 24 ديسمبر

-ماما: "فى فرحه" و بعد 24 ديسمبر؟؟

-انا: يبقى خلاص 

-ماما: يااااه ...قول لى يا دينا , اتعلمتى ايه فى ال7 سنين دول

-انا: "تنهيدة" بص يا ماما....الاولة للنبي. والتانيه ايوب. والتالته غربتي. والرابعه المكتوب. والخامسه اللي افترى حتما يبات مغلوب

-ماما: يااه اتعلمتى ان العدل موجود فى الدنيا؟

-انا: "فى غلاسة مطلقة" لا حفظت قصيدة احمد فؤاد نجم اللى قلت لك حته منها دى , و دى تقريبا الحاجه الوحيدة العدله اللى عملتها فى سنين الكلية السبع

0 التعليقات:

إرسال تعليق

حلو؟؟ وحش؟؟ طب ساكت ليه ما تقول....