الأربعاء، 6 نوفمبر 2013

حوليات129:فهمانى يا ماما

-انا: مالك يا ماما دايخة كده ليه؟؟ اجيب لى جوافه انا غسلت واحده حلوه
-ماما: لا انا مصدعه , عايزة اشرب قهوة
-انا: كويس اعمل لى معاكى
-ماما: متبقيش رخمه بقى و اعمليها انتى , انا صباعى بيوجعنى من امبارح
-انا: اممم ورينى كده...بيوجع كده؟
-ماما: كده لا
-انا: "احركه فى اتجاه اخر" و كده؟
-ماما: اه كده بيوجعنى
-انا: ابتدى الوجع من امتى؟
-ماما: امبارح بعد الضهر كده..تقريبا عشان شلت حاجه تقيلة
-انا: بيوجعك على طول و لا بيروح و يرجع؟
-ماما: اممم مش عارفه , على طول اظن
-انا: ايه بيزود الوجع و ايه بيقلله؟
-ماما: يعنى ايه؟ اهو بيوجعنى و خلاص
-انا: "اتقمص الشخصية" اممم طب الوجع بيسمع؟
-ماما: "فى نفاذ صبر" لا...ايوه و بعد التحقيق ده يعنى الوجع من ايه؟
-انا: مش عارفه بس غالبا عشان شيلتى حاجة تقيلة فعلا

-بعد مرور 5 دقائق من الصمت-

-ماما: على فكرة انا مش بنسى انا برضه عايزة القهوة...انتى عملتى الفيلم ده كله عشان ما تقوميش
-انا: فهمانى انتى يا ماما  

0 التعليقات:

إرسال تعليق

حلو؟؟ وحش؟؟ طب ساكت ليه ما تقول....