الأربعاء، 17 يوليو 2013

حوليات17:توّن عمرى

و انا بكتب المقال ده اختى بتبص لى بغيظ و حقد و الصراحة عندها حق...لان اللاب توب بتاعى حاله تعبت قوى قررت ابعته لمحل التصليح يتظبط و يتروق و تتحط له نسخة ويندوز "مضروبة" جديدة و يا سلام لو نضف من الفيروسات بقى اللى ميقدرش عليها اى انتى فيرس ...اسكت يا اخويا ده انا قلبى بيقطع عشان اللاب بايت بره البيت يااااااه اكيد هو ده احساس الضنا عند الام :(

و لان ظروفى صعبة زى ما انت شايف قررت استلف "او قل اشحت" كمبيوتر العائلة الاصلى اللى اختى بقت ملكة متوجة عليه من فترة...شوفت بقى انا منتظمة و ملتزمة بمشروع "حوليات" ازاى؟ بتذل ذل الابل من أجلكم و من أجل رفاهيتكم ايها الجماهير العريضة 
*******************
اختى مستنية انى اقوم عشان "تتون الجيتار"...قعدت فترة عشان افهم ايه حكاية التون دى كمان , انا اصلا فضلت فتره عقبال ما استوعبت فكرة ان اختى عندها جيتار و قعدت شهر عشان اطلع منه نغمة عدله ههههه و حياتك ما طلعت غيرها

فكرة التتوين دى بقى انك ترجع الاوتار لحالتها الاصلية عشان تتطلع نغمات مظبوطة و موحدة مع اى جيتار تانى لان الزمن و العك بيغيروا فى الجيتار و يخليه ينشز و يطلع الحان غريبة و بمزاجه

و لسبب ما متخيلة أصالة و هى قاعدة يتغنى: قبلك يا اما سنين فى حياتى كنت فى عالم ملوش تون....انا دلوقتى معاك يا حياتى توّن عمرى بأجمل تووووون

هو ينفع اتوّن انا كمان؟ ينفع اروج لحد يظبط لى النشاز اللى فى دماغى و صوتى ده؟ ارجع تانى فبريكة أصلى من غير لعب و تشوية؟ ....و ارجع اقول يا بخت اللاب و الجيتار هما هيتظبطوا و هافضل انا نشاز و مفيرسة كده لحد ما ربنا يرزقنى بحل 

0 التعليقات:

إرسال تعليق

حلو؟؟ وحش؟؟ طب ساكت ليه ما تقول....