السبت، 1 سبتمبر 2012

كويسين الحمد لله

عزيزتى رفايع....انا كويسه الحمد لله شويه النهارده...و حتى لو كنت زفت بس لازم نقول الحمد لله منها شق دينى لان لله الحمد فى السراء و الضراء و منها ان لما حد بيسألنا عامل ايه؟؟ بيبقى عايز يسمع انك كويس محدش متهم انه يعرف حالتك النفسيه فعلا ...لاحظى كمان ان جمله "عامله ايه؟؟" اكلاشيه لفظى فقط زى السلام عليكم كده مش اكتر.....لكن بعيدا عن فلسفه "الغبره" على رأى ماما ...انا الحمد لله

هتسألينى عن بابا صح؟؟...هو كويس الحمد لله....هههههه برضه مفيش فايده فيا بكدب عليكى....صحيح الحمد لله (طبقا للنظريه السابق ذكرها) بس بابا مش كويس ولا حاجه...صحيح بقى بيمشى متسند و كده لكن ايده لسه خالص و تقريبا مش عارف يستخدمها ....الاهم من كل ده ان نفسيته فى الارض....بحاول اسرى عنه بس مش عارفه يمكن لانى انا اصلا مش مبسوطه...و هل ينفع تبسط حد و انت مش مبسوط؟؟ 

احيانا بهرج و اضحك بكثافه عشان اعمل جو مرح حتى لو كان كدب....بس فى حاجه بتمسح ضحكتى دايما ...عارفه ايه ؟؟ رباعيه لصلاح جاهين بتجى فى دماغى كتير اليومين دول: 

                    
بلياتشو قال إيه بس فايدة فنونــــي ؟
 و تلات وقق مساحيق بيلونونـــــــي.
 و الطبل و المزامير و كتر الجعـــــــير.
 إذا كان جنون زبوني زاد عن جنوني. 
              عجبي !




حاسه انى بقيت عامله زى البلياتشو ده....على فكره انا بكره البلياتشو ده جداااا و كنت بخاف منه اصلا و انا صغيره فمش طالبه كلاون خالص اليومين دول....و صوره البلياتشو اللى بيضحك و يعيط دى بترعبنى لحد دلوقتى اممممم مش عارفه ليه??

احب اقولك ان ال3 دقايق اللى كنت فيهم فى صور جوجل باختار صوره الموضوع كانوا اسخف 3 دقايق فى حياتى..كل دول مهرجين و كل ده رعب!!!!...اخترت فى الاخر اقل صوره خوفتنى 

ده غير ان كلمه بلياتشو دى اصلا بتفكرنى باغنيه مدحت صالح اللى بكرهها اللى كانت فى فيلم ابن احمد ذكى اللى بكرهه ...هههههههههه لكى ان تتخيلى اللى بيحصل كل ما اجى اهرج...اضحك افتكر الرباعيه اللى بتفكرنى بالفيلم حاجه تزهق بصراحه انا معاكى..فبصراحه بطلت امثل انى كويسه و اننا فل و ان مفيش حاجه حصلت لان فعلا فى حاجه حصلت.... و ادعاء اى حاجه غير كده تبقى هبل

غير كده انا و بابا كويسين الحمد لله :)

0 التعليقات:

إرسال تعليق

حلو؟؟ وحش؟؟ طب ساكت ليه ما تقول....