الثلاثاء، 28 أغسطس 2012

انا بالامل...


عزيزتى رفايع....احب ابلغك ان حالتى المعنويه النهارده احسن بكتير...على الاقل ابتديت ادخل فى المعمعمه و اكتشفت للمره الالف ان الشغل نفسه اقل عذابا بكتير من القلق من تركه و ادينى خلصت كتاب بحاله النهارده....صحيح انا لسه قاعده قدام ال22 كتاب بس على الاقل عندى احساس انى فى يوم من الايام ممكن اخلصه....و انا زى ام كلثوم عايشه بالامل.

الامل لولاه علي كنت في حبك ضحيه 
بالامل اسهر ليالي في الخيال وابني علالي
واجعلك فيها نديمي واملكك ليلي ويومي 
ولو اطول اللي باقول يبقى المنى ولو يكون مهما يكون
ولو اسيت مهما قاسيت برضك انا عندي امل...

اغانى عجيبه صح؟؟؟ مزاج بقى ما انتى عارفه...على رأى فيروز: عندى امل فيك و بيكفى..اه و بمناسبه المزاج مش  ملاحظه انى بحط فيكى شعر نزار كتير اليومين دول؟؟...فعلا اليومين دول مزاجى جايب نزار قوى بذات كلماته الصادمه و القويه....كرهت الضعف اليومين دول بذات النوع الحريمى العاطشيفى....و كرهت اكتر منه الابتذال او محاولات السيطره البائسه من الاخريين....هههههه سماعكى بتقولى عليا معقده بس انتى عارفه اللى فيها....بصى يا رفايع اوعدك انى هاكتب لك كتير الايام الجايه ...مش لازم اكتب فيكى...بس كفايه اكتب ليكى.....

و السلام ختام

0 التعليقات:

إرسال تعليق

حلو؟؟ وحش؟؟ طب ساكت ليه ما تقول....