الاثنين، 27 أغسطس 2012

ياما دقت عالراس طبول

قاعده على اللاب و حواليا 22 كتاب دراسه ...بقالى 6 ساعات قاعده جنبهم خايفه اقرب منهم اصلا....من الفيس لتويتر لفيس لجودريدز لبلوجر لفيس تانى لتويتر و هكذا,,,,شوف حتى انت زهقت و انت بس بتقرا العناوين ...امال انا اعمل ايه؟؟؟...الامتحان فاضل عليه 27 يوم و انا مستواى فى الكتب دى اقل كلمه مثيره للاحباط فى وصفه انه "مستوى محبط"....زى ما اكون خايفه اقرب منها و اقراها و اعرف حجم المأساه الحقيقيه....بس المأساه الاكبر هتكون يوم الامتحان و انا قدام ورقه فاضيه مش لاقيه حاجه اكتبها فيها...و بعدين و انا قدام مريض مش عارفه اتعامل معاه...و قدام دكتور بيحاول يعصر فيا و مش عارف لان مفيش حاجه تتعصر اصلا....ده غير المصيبه التانيه اللى اسمها الاطفال اللى مقرتهاش اصلا لغايه دلوقتى....احباط محبط بصراحه....و انا وسط ده بحاول الاقى سبب واحد يجبرنى ان اعيش كده لاخر عمرى و مش لاقيه....بحاول الاقى سبب يخلينى افضل طول عمرى اذاكر و امتحن مش لاقيه لا سبب مادى ولا رغبه متأججه فى كده....

حتى كتابه تلك الكلمات محاوله فاشله اخرى للخروج من الاكتئاب...لا الاكتئاب بيخلص ولا المحاولات بتخلص ولا الفشل بيخلص....

بس  متقلقش انا هاخرج من الحاله دى اكيد...متخفش ياما دقت عالراس طبول....

0 التعليقات:

إرسال تعليق

حلو؟؟ وحش؟؟ طب ساكت ليه ما تقول....