الأحد، 17 أغسطس 2014

امتياز 42: المروحة

-صوت داخلى 1: ياااه شفتى يا دينا لما سمعتى كلامى و بطلتى تتدخلى فى حياة العيانين بقيتى فل ازاى؟ المتعور نعالجه من غير رغى و المجروح يتخيط من غير صداع

"يدخل رجل طويل مجروح بجرج قطعى فى اليد بينما تتأمل دينا فى صوتها الداخلى"

-دينا: "تجهز ادوات الخياطة فى رتابة" هممم اتعورت بايه؟

-المريض: المروحة هى اللى عورتنى , بس العيب مش على المروحة العيب على اللى بتجى لى كل مره بقميص النوم

-صوت داخلى 1: اللهم ما اخزيك يا شوشو , قاومى يا دينا رغبتك الدفينة فى الرغى و خلصى

-دينا: احم يعنى المروحة خبطت ايدك , طيب هنبقى نخلى دكتور العظام يبص عليك عشان نطمئن على العضم بالمره

-المريض: اصل انا هاحكى لكى, اصل انا ليا جاره كل يوم تقعد تخبط عليا و هى مش لابسه كويس و انا باتكسف منها فلما بتخبط باكون انا لابس الشورت فكل مره اقوم بسرعه عشان البس الجلابية تقوم ايدى تخبط فى المروحة

-صوت داخلى 3: المهنية يا منى

-دينا: "تلقى بعدة الخياطة" ههههه لا انا كده مش هاعرف اشتغل غير لما تحكى لى التفاصيل بقى 

0 التعليقات:

إرسال تعليق

حلو؟؟ وحش؟؟ طب ساكت ليه ما تقول....