الخميس، 30 يناير 2014

حوليات214:العوام 5

حته على جنب كده: هى الناس مفقوعه قوى كده ليه ان الناس سعيده و بتغنى فى الشارع؟؟ امممم انا لما لقيت نفسى متضايقه كده قلت لنفسى لو الناس كانت شايله صور البوب -فى عالم موازى بقى- و بتهتف باسمه مكنتش هازعل بالعكس كنت يمكن هتفت معاهم لكن عشان بيهتفوا باسم حد انا مش بطيقه فى الطريق ماشى انا متضايقه , و مكنتش هاقول عليهم عبيد البرادعى ..اممممم حتى الكلمه مش راكبه على بعضها

و لو شفت ان فى فرنسا الستات بيشغلوا موسيقى و يغنوا و يصقفوا و يمكن بيرقصوا مع الانتخاب كنت قلت ياااه شفت البلد السعيده اللى بيسعد فيها اهلها انما لما يحصل فى امبابه يبقى شئ يع و زباله !!

من حقك تكون كئيب بس مش من حقك تمنع الناس من الفرحة , ربنا يرزقنى بيها

#انا_هاخرج_من_طائفة_المثقفين_من_قبل_ما_ادخل_فيها #المجد_للعوام

1 التعليقات:

غير معرف يقول...

في مشكلتين 1 - اغلبهم رايح يقول نعم للسيسي ومقراش الدستور اساسا او سمع عن المواد " الحلوة " الللي فيه من التوك شوز ومقراش الدستور برضوا
2 - بيتعاملوا علي ان كل اللي هيقول لا اما اخوان او خالف تعرف (بالرغم برضوا من انهم مقروش الدستور)
ولما يبقوا بالفرحة دي وكأن البشرية لم تعرف دستورا بمثل هذا الدستور يبقي دي شئ يفقع الصراحة

إرسال تعليق

حلو؟؟ وحش؟؟ طب ساكت ليه ما تقول....