الأربعاء، 22 يناير، 2014

حوليات206: تسلم

"حدث منذ دقائق , الباب بيخبط"

المحصل: فاتورة المية

انا: كام لو سمحت؟

المحصل: 79 جنيه

انا: "تسحب من المحفظة" اتفضل , ايه الاغنية الشغاله دى؟

الجارة: دى تسلم الايادى

انا: حسبى الله و نعم الوكيل فى دى اغنيه هى ايه بتجرى ورايا؟

المحصل: "ينظر فى استغراب"

الجارة: "تنظر فى استغراب"

انا: لا انا مش اخوان و النيعمة

المحصل: "ينظر فى استغراب"

انا: اه قصدك على استيكر السيسى اللى عالباب؟ احم لا ده قهر من الوالدة كده

الجارة: غريبة مع ان والدتك اقنعت العمارة كلها بانهم ينزلوا الدستور

انا: ماشاء الله امى بقت ناشط سياسى و هينزل لها تسريبات امتى 

المحصل: امال بتكرهى الاغنيه ليه؟

انا: "محصل ده ولا امن دولة" المعنى حلو يا سلام عليه و ماله انما مصطفى كامل ده لا خالص

الجميع: "ينظر فى استغراب"

0 التعليقات:

إرسال تعليق

حلو؟؟ وحش؟؟ طب ساكت ليه ما تقول....