الجمعة، 17 أبريل 2015

عاملة ايه؟

-عاملة ايه؟

-هو انا مش اللى عاملة ، ماما اللى عاملة رز و بسلة هو انا صحيح بقول لها تجيب بسلة خضرا بدل المجمدة دى عشان طعمها بيفرق و صحيح هى بتنكر و تقول انها خضرة بس لسه فيها خلاف ....رجلى دخل فيها جسم غريب مش عارفة ازاز ولا شوك بس بتوجعنى و حطيت عليها مرهم و ربطتها ....اه و النهاردة و انا فى نص الشارع قدام المجمع فى التحرير بعدى الشارع دخت و الارض لفت بيا و زى ما يكون السواقين بيلعبوا نيد فور سبيد و بيزودوا السرعه ما انقذنيش غير رحمه ربنا ... لسه بقرا فى المجلد ال٢٤ من قصة الحضارة و مطول معايا شوية ... خلصت كتابين و نفسى مسدودة انى اكتب لهم ريفيو ....ماما عايزانى اشترى جزمة و انا بقول له مش لازم....ابويا عنده زغطة من امبارح....اللاب توب بايظ بقاله شهر ... عندى حالة صفاء ذهنى و روقان غير مبررة اطلاقا مؤخرا ....و متضايقة شوية ان برنامج شوبير بقى الساعه ١١ و مبقتش اعرف اسمع حفلة الست فى الراديو....اتأخرت فى رجوع الكتب فى المكتبة و تلاقى عليا غرامة .... بسمع سعاد محمد كتير اليومين دول...

- "صمت"

-اه ...و الحمد لله

-طب كويس ...كنت عايزك فى خدمة

0 التعليقات:

إرسال تعليق

حلو؟؟ وحش؟؟ طب ساكت ليه ما تقول....