الأربعاء، 28 مايو 2014

امتياز26: مربوط

(+18)

"تقف دينا مرتدية قفاز مطاطى ابيض تفحص جرح رجل فى خمسينات عمره"

-دينا: الجرح ده اتلوث يا حاج , و كده للاسف هيسيب اثر شكله بايخ ... مجتش فى ساعتها ليه يتخيط و تاخد مضاد حيوى كويس ؟ لو كنت عملت كده كان ساب اثر رفيع 

-الحاج: اعذرينى يا بنتى كنت مشغول بالعيال و همهم

-دينا: "تحاول تلطيف الجو" العيال بيشوفوا حالهم يا حاج المهم صحتك

-الحاج: هو فى حد بيعرف يعمل حاجه لوحده؟ اهى البنت اتجوزت الاسبوع اللى فات

-موسيقى داخلية: مبروك عليك ست الحلوين , عرفت يا عريسنا تنقى , رشوا الملح يا ناس من عين و رقصونى ما انا من حقى

-دينا: الف مبروك و يجعل حياتها سعد ان شاء الله

-الحاج: ما هى اتطلق امبارح

-موسيقى داخلية: ليه يا زمان مسبتاش ابريا

-دينا: لا حول ولا قوه الا بالله , العريس طلع نصاب ولا ايه؟

-الحاج: يا ريت , طلع العريس مربوط

-دينا: "تبتسم فى بلاهه"

-صوت داخلى 1: يعنى ايه مربوط دى؟

-صوت داخلى 2: بقى مش عارف يعنى ايه مربوط؟

-صوت داخلى 1: اااه ما بيغسلش سنانه بالليل

-صوت داخلى 2: اسم الله عليك اديك لاقت التردد

-صوت داخلى 3: المهنية يا منى , انتى نسيتى فى الزحمة انه متعور

-الحاج: و قلنا له مدام ملكش فى الزفت الجواز بتبهدل بنات الناس معاك ليه؟ ها ليه؟ و بعدين روح للدكاترة يعالجوك ولا حد يقرا عليك قرآن يفك من عليك السحر ده

-صوت داخلى 3: الجرح يا يسرى

-الحاج: معندكيش يا بنتى عريس للبت؟ دى غلبانة و حظها قليل

-دينا: "تنهمك فى تطهير الجرح" كنت لقيت لروحى يا حاج ما انا اغلب

0 التعليقات:

إرسال تعليق

حلو؟؟ وحش؟؟ طب ساكت ليه ما تقول....